Прозорість та інформаційна відкритість
ПОЛОЖЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
https://rada.info/upload/users_files/23544317/bf72f7512ab28c1e3c2a9f58b1c70139.pdf
ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
https://rada.info/upload/users_files/23544317/97c2fe8146508ed05e2086ab1e597774.docx
СЕРТИФІКАТИ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ, СЕРТИФІКАТ ПРО ІНСТИТУЦІЙНУ АКРЕДИТАЦІЮ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
акредитація освітніх програм не здійснювалася;
СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Засновник – Хорольська міська рада Лубенського району Полтавської області;
Орган управління освіти – Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради;
Директор – ЗВІРКО ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА;
Виконуюча обов'язки завідувача філії - Надоша Ірина Степанівна;
Педагогічна рада;
Представник від трудового колективу – Покас Валентина Володимирівна;
Учнівське самоврядування –
Піклувальна рада / голова батьківського комітету - Волошин Марія Богданівна.
КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЗГІДНО З ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ
4 педагогічних працівники, з них 3 вчителі початкових класів, один вихователь.
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ, ТА ПЕРЕЛІК ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ, ЩО ПЕРЕДБАЧЕНІ ВІДПОВІДНОЮ ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ
Перелік навчальних програм які використовуються
у 2020 - 2021 навчальному році у Грушинській філії
№ з/п |
Класи |
Предмети |
Програма |
1. |
1-2 класи |
Українська мова Математика Я досліджую світ Мистецтво Іноземна мова |
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року |
2. |
3-4 класи |
Літературне читання Українська мова Математика Природознавство Образотворче мистецтво Трудове навчання Основи здоров’я Музичне мистецтво Я у світі Фізична культура Інформатика Англійська мова |
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи, видавничий дім «Освіта», Київ, 2012 зі змінами, затвердженими МОН України наказом № 584 від 29.05.2015 та наказом від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»
|
3.
|
Дошкільний підрозділ
|
Дошкільна освіта
|
1. розвитку дитини дошкільного віку « Українське дошкілля»/О.І.БіланБ за заг.ред. О.В.Низьковської. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України від 23.05.2017 року №1/11 – 4988
|
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЗАКРІПЛЕНА ЗА ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ ЙОГО ЗАСНОВНИКОМ
Грушине
ЛІЦЕНЗОВАНИЙ ОБСЯГ ТА ФАКТИЧНА КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Ліцензований обсяг - 40 місць у ЗЗСО.
Фактична кількість учнів – 16 (станом на 01.09.2022)
МОВА (МОВИ) ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ;
українська
НАЯВНІСТЬ ВАКАНТНИХ ПОСАД, ПОРЯДОК І УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЇХ ЗАМІЩЕННЯ (У РАЗІ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ);
вакантні посади відсутні
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (ЗГІДНО З ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ)
Будівлі Грушинської філія І ступеня з дошкільним підрозділом Опорного закладу» Новоаврамівський ліцей Новоаврамівської сільської ради Хорольського району Полтавської області» складаються з двох корпусів. Перший корпус двоповерхова будівля, загальний стан споруди добрий, корпусі розміщені 3 класні кімнати, ігрова кімната і спальна кімната, туалет. У другому корпусі знаходяться 1 класна кімната і їдальня. На території закладу є теплогенераторна, яка отоплює приміщення .Водопостачання здійснюється з артезіанської свердловини, яка знаходиться на території села Грушине.
Територія закладу становить 0,8778 га, огороджена та утримується в задовільному стані. Земля, надана в користування закладу, використовується за призначенням, огорожена, утримується в належному санітарно-гігієнічному стані.
Для реалізації навчально-виховного процесу в школі наявні 4класних кімнат та кабінет інформатики, їдальня на 40 посадочних місць, спортивний майданчик та ігровий майданчик.
Навчальний заклад має кабінет для педагогічних працівників (учительську).
Кожена класна кімната укомплектована сучасними партами, стільцями для кожного учня, дидактичними та роздатковими матеріалами; столами і стільцями для обладнання кожного робочого місця педагогічного працівника. Ігрова кімната укомплектована сучасними меблями та іграшками. У спальні 14 ліжок і необхідна постільна білизна. У філії є доступ до мережі Інтернет через Wi-Fi технології
Стан забезпечення сучасною технікою відображено в таблиці:
1 |
Назва |
Кількість (шт..) |
1 |
Коп'ютер |
3 |
2 |
Телевізор |
3 |
3 |
Ноутбук |
2 |
4 |
Музичний центр |
2 |
5 |
Магнітофон |
1 |
6 |
Принтер |
3 |
7 |
Проектори |
2 |
|
|
|
Філія забезпечена: 1 електроплитою, 2 холодильниками, 1 електром'ясорубкою, 1електродуховкою, 3 водонагрівачами, меблі в достатній кількості.
У закладі оновлено систему освітлення на лампи денного світла, проведено в 2017 році заміну вікон на пластикові в кількості 10 шт., встановлено 10 нових дверей, поставлено нову плитку.
НАЯВНІСТЬ ГУРТОЖИТКІВ ТА ВІЛЬНИХ МІСЦЬ У НИХ, РОЗМІР ПЛАТИ ЗА ПРОЖИВАННЯ
гуртожитки та пансіонати відсутні
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ
моніторинги якості освіти не здійснювалися.
РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
https://rada.info/upload/users_files/23544317/08fcf1e9ca3aca1abc2995b0fc3492f2.docx
ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
1. Прийом учнів до філії здійснюється, як правило, відповідно до території обслуговування.
2. Зарахування учнів до філії здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом директора Опорного закладу, що видається на підставі заяви батьків, або осіб, які їх замінюють, а також свідоцтва про народження (копії), медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти. До першого класу зараховуються, як правило, діти з 6 років. У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу.
3. Переведення і випуск учнів визначається нормативними документами Міністерства освіти і науки України.
4. У філії за бажанням батьків та учнів, за погодження з директором Опорного закладу та відділом освіти та культури Новоаврамівської сільської ради, при наявності відповідної бази та фінансування для учнів 1-4 класів можуть створюватись групи продовженого дня. Зарахування та відрахування дітей здійснюється наказом директора Опорного закладу.
УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
https://rada.info/upload/users_files/23544317/73a23b1cacd878dd8082e1e389f609e6.docx
РОЗМІР ПЛАТИ ЗА НАВЧАННЯ, ПІДГОТОВКУ, ПЕРЕПІДГОТОВКУ, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
плата не здійснюється
ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ, ЇХ ВАРТІСТЬ, ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ОПЛАТИ
додаткові освітні та інші послуги не здійснюються
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ;
Здобувачі освіти мають право на:
- доступність і безоплатність освіти;
- вибір форми навчання, предметів варіативної частини навчального плану, позакласних занять, гуртків;
- переатестацію з навчальних предметів у межах чинного законодавства;
- безпечні і нешкідливі умови навчання та праці;
- користуватися навчальною, матеріально-технічною, культурно-спортивною, побутовою та оздоровчою базою філії;
- участь у різних видах навчальної, практичної діяльності, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
- участь в органах громадського самоврядування;
- вільне вираження поглядів, переконань;
- участь у добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;
- захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність;
- ознайомлюватися з усіма матеріалами перевірки щодо встановлення факту порушення академічної доброчесності, подавати до них зауваження;
- особисто або через представника надавати усні та письмові пояснення або відмовитися від надання будь-яких пояснень, брати участь у дослідженні доказів порушення академічної доброчесності;
- знати про дату, час і місце та бути присутньою під час розгляду питання про встановлення факту порушення академічної доброчесності та притягнення її до академічної відповідальності;
- оскаржити рішення про притягнення до академічної відповідальності до органу, уповноваженого розглядати апеляції, або до суду.
Здобувачі освіти зобов'язані:
- дотримуватися академічної доброчесності;
- оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками в обсязі не меншому, ніж визначено Державним стандартом освіти;
- підвищувати загальний культурний рівень;
- дотримуватись вимог Положення про філію, правил внутрішнього розпорядку та Статуту опорного закладу;
- бережливо ставитись до державного, громадського та особистого майна;
- дотримуватись законодавства, моральних та етичних норм;
- дотримуватись правил особистої гігієни;
- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що незаборонені чинним законодавством.
Здобувачі освіти залучаються за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють, до самообслуговування, різних видів суспільно корисної праці відповідно до правил внутрішнього розпорядку з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей.
За невиконання учасниками освітнього процесу своїх обов'язків, порушення статуту, правил внутрішнього розпорядку на них можуть накладатися стягнення відповідно до закону.
ПЛАН ЗАХОДІВ, СПРЯМОВАНИХ НА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЮ) В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
https://rada.info/upload/users_files/23544317/ccb591cf370619d89fa8dfc577d5db8d.docx
ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ (З ДОТРИМАННЯМ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ) ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
https://rada.info/upload/users_files/23544317/5a7ff2bd24eeba89145450e32f359761.doc
ПОРЯДОК РЕАГУВАННЯ НА ДОВЕДЕНІ ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОСІБ, ПРИЧЕТНИХ ДО БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ)
https://rada.info/upload/users_files/23544317/657b2d3c600f7a5f228becfcae2f4d9d.doc